Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-( [NTG]

Subject: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-( [NTG]
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5ed00730$0$539$65785112@news.neostrada.pl> <rarfqu$gb0$1@dont-email.me>
<5ed180b6$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <rasn88$k1s$2@dont-email.me>
<5ed1eba4$2$556$65785112@news.neostrada.pl> <rasvju$rbf$1@dont-email.me>
<5ed229e2$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
<ravd81$kn9$1@dont-email.me> <5ed38b39$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
<rb10fs$fjp$1@dont-email.me> <5ed41591$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
<5ed4a822$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<5ed4bd6f$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<5ed4d02e$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<5ed4d370$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<5ed4d9db$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
<5ed4fb59$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<5ed51f7f$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
<5ed52caa$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat
Date: Mon, 1 Jun 2020 18:37:53 +0200

W dniu 01.06.2020 o 18:28, XL pisze:

> Doprawdy, paradny jesteś - nie wiem, skąd w tobie się bierze to
> przeświadczenie, że MI w jakikolwiek sposób zależy, żeby tobie cokolwiek
> pasowało w tym, co piszę ?

Paradna jesteś. Jakim cudem z tego wyczytałaś, że mam przeświadczenie,
że tobie zależy?
Wyłożyłem ci łopatologicznie, że że moja opinia o tobie jest zależna
bezpośrednio od tego co piszesz i bezpośrednio zależy od ciebie, a nie
że "a mnie nic do tego".
Właśnie tobie wszystko "do tego". To ty piszesz te rasistowskie brednie,
a nie ja.

A to czy ci na tym zależy, to zupełnie inna sprawa. Nie martw się. I tak
nie spodziewałem się, że przeczytasz ze zrozumieniem

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr