Re: Syn nie chce chodzić do szk. muzycznej

From: "Lozen" <i...@h...com>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Syn nie chce chodzić do szk. muzycznej
Date: Sun, 30 Sep 2007 00:06:26 +0000 (UTC)

awl wrote:

> No to właśnie mu powiedzieliśmy, żeby spróbowałał, zawsze będzie mógł
> zrezygnować. To on na to, że już chce zrezygnować. Może faktycznie
> dać mu spokój z tą szkołą?

A mowil/pytaliscie sie co mu sie w tej szkole nie podoba? Czy sama
szkola, czy nauczyciel, czy potrzeba wkladania wielu godzin pracy by
widziec choc minimalne efekty?
Proponowano tu zmiane instrumentu, czy rozmawialiscie z nim nad takim
wariantem? Pianino jest o tyle instrumentem do kitu, ze syn nie
wiezmie go ze soba na wakacje, za pare lat np, i nie zaimponuje jakiejs
dziewczynie ;) 10 lat to jednak juz powazny wiek, ze tak powiem ;)
No i jeszcze sprawa kumpli: czy ma on kolegow w SM czy moze na rzecz SM
musial pozostawic swoich? Moze pomozcie zorganizowac mu czas tak, by
mial wciaz wystarczajaco duzo czasu ze swoimi rowiesnikami spoza kregu
SM.

--
pozdrawiam K.
"Scientists develop a removable tattoo. Sorry, cure for cancer, first