Re: Syn nie chce chodzić do szk. muzycznej

Data: 2007-09-30 15:14:16
Temat: Re: Syn nie chce chodzić do szk. muzycznej
Od: Lolalny Lemur <s...@n...o2.pl>

t...@p...onet.pl pisze:
> [...]
Godzina minimum.

> Chyba nie przeczytałeś dokładnie mojego posta. Miałbys rację gdyby
> celem tych zajęć było zrobienie z niego młodego profesjonalnego
> gitarzysty, czy w ogóle gitarzysty.

Nie. W takim wypadku 4-5 godzin to minimum. A optymalnie koło 8-u. Wcale
nie żartuję.

> A tu mamy upośledzone słuchowo dziecko,

Napisałaś "Mimo stwierdzenia ze narząd słuchu jest fizycznie ok,
miał problemy z rozpoznawaniem dzwięków ,a w tzw słuch muzyczny nie
istniał". Z tego co mi tłumaczono, to to nie jest upośledzenie słuchu
tylko po prostu brak predyspozycji do muzyki - czy każdy musi mieć
predyspozycje do wszystkiego?

BTW nigdzie nie zaznaczyłaś, że lekcje są prowadzone w celu
terapeutycznym. Napisałaś, że masz dziecko bez szczególnych uzdolnień,
które musi ćwiczyć 15 minut dziennie w celu blizej nieokreślonym.

> Niestety nauka muzyki czy plastyki w zwykłych szkołach jest po
> prostu żenująca.

Fakt. O ile w ogóle jest :/

> Wracając do mojego wcześniejszego postu chciałam po prostu przekazać
> ze chęć dziecka do nauki muzyki nie zależy od jego zdolności, a raczej
> od tego czy widzi postępy i co musi poswięcić w zamian(czyli długość i
> nuda ćwiczeń....

W dalszym ciągu podtrzymuję: uzyskanie poziomu pozwalającego na radochę
z muzyki jest uwarunkowane (również w przypadku b. zdolnych dzieci)
żmudnymi i nudnymi ćwiczeniami. "Praw fizyki pan nie zmienisz i nia bądź
pan głąb".

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy