Re: Używa ktoś marynaty sojowo-cytrynowej?

Data: 2017-01-15 08:16:31
Temat: Re: Używa ktoś marynaty sojowo-cytrynowej?
Od: s...@g...com

W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 04:42:53 UTC+1 użytkownik s...@g...com
napisał:
> [...]
koniec pitraszenia w wysokiej temperaturze. Ale ino na moment !!
jakie wytrawne może jakoś tam zastąpić.

wysokiej temperaturze. UWAGA !! Na jakieś 10-15 sekund. Nie dłużej, bo będzie lipa!!

> AHA !! B. Ważne!! Sok imbirowy. Ni cholery nigdzie tego nie kupisz. Jak to
zrobić? Do wirówki imbir wciepać?! Nic podobnego!! Korzeń imbiru dajesz do zamrażary
na nockę. Nazajutrz trzesz ten "zmarźnięty" na kość ten korzeń na zwykłej tarce. Ot
takiej do tarcia byle jakich jarzyn, bądź suchej bułki.

> SPOKO!! Z zamrożonego korzenia imbiru nie dostaniesz ikselkowych farfocli, tylko
taki hmm.., "pyłek".. Zimny ja cholera. OK, bierzesz go w paluchy i wyciskasz do
pojemniczka.