Re: Who is who, panie Bolku?

Data: 2017-05-21 02:49:55
Temat: Re: Who is who, panie Bolku?
Od: Kviat <null>

W dniu 2017-05-21 o 02:27, Jakub A. Krzewicki pisze:
> PS. Dałem tekst który wyśmiałeś, do przeczytania pewnemu doktorowi prawa,

Argument nie do przebicia...

> Potwierdził
> wszystko co napisałem na temat aspektów "Arthy, Kamy i Dharmy" życia w Korei
> co do joty.

I że zbrodniarz "zrobił więcej dobrego niż złego" też? I że egzekucje to
przejaw "daleko posuniętej odwilży" też?

Więc są dwie możliwości: albo nie zrozumiałeś odpowiedzi tego doktora,
albo ten doktor tytuł naukowy dostał przez przypadek (i nie wiem co
gorsze...).
I wcale to nie jest takie niemożliwe, bo w tym kraju takie cuda się
zdarzają. Posłanka Pawłowicz też jest doktorem prawa.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr