Re: Wieki ciemne.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wieki ciemne.
Date: Tue, 17 Jul 2018 18:55:23 +0200

W dniu 16.07.2018 o 23:02, XL pisze:

> Myślę, że zachowują się tak dlatego, że tak najprościej. Przemieszczają się
> właśnie na nowe pastwisko czy teren łowiecki. Tak robili zawsze, tyle że
> tym razem nowym pastwiskiem/terenen_łowieckim staje się Europa.
> Zamiast probować mnie politpoprawnie socjalizować - pomyśl i dotrzyj do
> tajemnej wiedzy, dlaczego na terenie Afryki tak długo przetrwała wspolnota
> plemienna i ustroj feudalny. Dlaczego az do dziś siłami ludów rdzennych nie
> powstała tam samodzielnie żadna wyższa cywilizacja, a proby jej tworzenia
> (starozytny Egipt) poniosły fiasko w zarodku.

Bo są to wszystko formy pochodne matriarchatu, który wprawdzie zapewniał
przetrwanie gatunku w najcięższych warunkach ale w każdą rodzinę było, i
jest, wbudowane kazirodztwo, którego twórczyniami i strażniczkami są
kobiety. W każdej rodzinie mamy do czynienia z dość typowymi schematami
układów kazirodczych polegającymi na tym, że tylko córki mają
biologicznych rodziców za opiekunów. Opiekunowie ojców nie są natomiast
ich biologicznymi ojcami. Na swoim przykładzie podam tylko, że mój męski
opiekun nie był moim biologicznym ojcem. Moim biologicznym ojcem był
brat mojej Mamy a ja jestem ojcem mojego brata. Taki układ gwarantował
możliwość dokonywania przez kobietę intronizacji młodego króla który
zabijał starego, który chociaż pełnił rolę ojca-wychowawcy ojcem
biologicznym nie był. I tak jest po dziś dzień we wszystkich
społeczeństwach naszego globu i we wszystkich rodzinach. Tylko córka ma
w takim układzie biologicznych ojca i matkę, ale matkę dominującą, która
w razie zagrożenia dla sprawowania przez nią władzy nad rodziną wystawia
córkę ojcu w celu zrealizowania epizodu kazirodczego w diadzie i
związania tajemnicą kazirodztwa dwie kluczowe postaci: córkę, która może
podpowiedzieć ojcu o manipulacjach matki, tak jak to uczyniła moja córka
i ojca, który wsłuchawszy się w głos córki może tę tajemnicę rozwikłać.
Skutkiem wymuszenia kazirodztwa i represji prawnej gwarantowanej przez
prawo jest podporządkowanie się dyktatowi kobiety i wymuszanie rozwoju
ekonomiczno-technologicznego przy zachowaniu niewolniczych (bo opartych
na przymusie) relacji społecznych. Natomiast relacje kazirodcze między
matka a synem, z wykluczonym ze spłodzenia syna ojcem biologicznym,
również prowadzą do niewolnictwa funkcjonującego w oparciu o przymus
seksualny i wykluczają dokonywanie jakichkolwiek zmian dla zastąpienia
niewolniczego systemu matriarchalnego na system od niewolnictwa wolny.
czyli na system partnerski, w którym prawa kobiet i prawa mężczyzn
zostają zrównane. A zostaną zrównane, jeżeli wykluczy się dążenie do
dominacji przez którakolwiek ze stron męsko-zeńskiego konfliktu
wywoływanego przez brak poczucia własnej wartości. Kluczem do
rozwiązania konfliktu jest więc takie wychowanie młodego pokolenia,
dzięki któremu syn poczuje się równy ojcu a córka matce. Tylko w takiej
sytuacji niszczycielska moc kobiecej seksualności zostanie skutecznie
zablokowana. Efekt równości między synem, i ojcem praz między córką i
matką można wywołać tylko w jedne jedyny sposób, kiedy podczas inicjacji
seksualnej syn za zgodą i w obecności ojca odważy się połączyć swoje
narządy płciowe z narządami kobiety ojca, która jest ojca największym
dobrem i która równocześnie była oddaną i czuła opiekunką syna, a więc
jego matką. Podobna relacja musi mieć miejsce między córką i ojcem w
obecności i za zgodą matki, dla której jej mąż jest największym dobrem i
którego ten jeden raz udostępnia ona córce po to by córka stała się jej
emocjonalnie równa. Nie chodzi o gotowość rodziców wyrażoną werbalnie
lecz o doświadczenie, które implikuje głębokie skutki emocjonalne
utrwalane w najgłębszej podświadomości.
Nieco inną konfigurację kazirodczą wytworzyła się w rodzinie Katarzyny
Perlińskiej, którą ja intuicyjnie wybrałem na swoją partnerkę do
zbudowania pierwszej rodziny z dziećmi wychowanymi całkowicie bez
przemocy czyli z wykluczeniem obowiązującego dotychczas zakazu
seksualnego, którego złamanie nazywa się powszechnie kazirodztwem. W jej
kazirodczej konfiguracji jej pierworodny syn jest dzieckiem jej ojca
pochodzącym z gwałtu, którego dopuścił się na niej jej ojciec pedofil.
Dalsze jej działania wyniknęły z nienawiści, którą w stosunku do
mężczyzn wywołał ten akt przemocy ojca, w stosunku do bezbronnej i ufnej
córki. Inicjatorką tego zachowania ojca-pedofila była jednak nieufna
matka Katarzyny, która poniżając seksualnie swego męża spowodowała jego
dążenie do zaspokojenia rozbudzonych przez zonę i niezaspokojonych
potrzeb seksualnych w kierunku córki dążącej do poznania ojca właśnie w
akcie inicjacji. I nieświadom prowokacji żony wykorzystał to dążenie
córki ale bez wiedzy i zgody matki Kasi. Matka Kasi o sprawie się
dowiedziała i związała oboje węzłem tajemnicy kazirodztwa - manipulacją
osiągnęła podświadomy cel zachowania władzy nad mężczyzną, któremu nie
ufała z racji braku wychowania o którym piszę. I tak zaczęła się spirala
nienawiści miedzy Kasią a mężczyznami. Drugi syn i córka są dziećmi jej
pierwszego partnera, który spłodziwszy córkę został zabity na oczach
córki i średniego syna Kasi, przez drugiego partnera Katarzyny. zaś
najmłodszy syn Katarzyny, którego rzekomym ojcem jest jej drugi partner
jest synem jej i jej syna pierworodnego. W ten sposób wszystkie dzieci
Katarzyny zostały zainfekowane zakazanym kazirodztwem i zbrodnią
dokonującą się na mężczyznach rękami mężczyzn po to by nieufna kobieta
zachowała władzę nad mężczyznami.

Ja i Katarzyna szukaliśmy się podświadomie przez całe lata by pomóc
sobie wzajemnie rozwikłać zagadki naszych rodzin, ponieważ człowiek jest
dobry ze swej natury i brzydzi się jakąkolwiek przemocą, o morderstwie
nie wspominając. A jednak czyni zło, które początkowo zapewniało
przetrwanie ludziom żyjącym w skrajnie niekorzystnych warunkach. Dzięki
zakazowi seksualnemu oraz swej nieokiełznanej seksualności zmuszała
kobieta nieświadomych i nieodpowiedzialnych mężczyzn do pracy na rzecz
przetrwania gatunku. Była to współpraca przymusowa, eksploatująca ponad
możliwości jedną z płci, w imię przetrwania gatunku. Ale jak każda
przemoc jest przemoc seksualna destrukcyjną i wywołuje dążenie do
wyzwolenia się od niej na przeróżne sposoby, z których
najskuteczniejszym jest... selektywna, świadoma i wyzwalająca przemoc
sterowana rozwiązaniem, które ujawnione zostało przez współpracującego
przymusowo z kobietą mężczyznę, który pod wpływem ślepej przemocy
wygenerowanej przez nieświadomą kobietę pierwotną osiągnął pełnię
samowiedzy i wydedukował nowe, nieznane rozwiązanie.

Każdy zakaz jest w swej istocie przemocą, gdyż zakazuje dziecku, które
uczy się doświadczając z rodzicami, pierwszego doświadczenia
najważniejszego z życiu każdego człowieka, czyli aktu seksualnego, aktu
potencjalnie stwórczego. Jest to doświadczenie jedyne i niepowtarzalne i
wiedzę o nim dziecko musi odebrać od swoich najważniejszych autorytetów
czyli od swoich rodziców, którzy autorytetami dziecka się stali
zapewniając mu materialne przetrwanie i poczucie bezpieczeństwa.
Dotychczas zapominano jednak o bezpieczeństwie emocjonalnym, którego
żródłem jest poczucie własnej wartości wynikające z pewności wiedzy
niezbędnej do podejmowania odpowiedzialnych decyzji. I właśnie inicjacja
seksualna według mojej propozycji jest tym jednym jedynym wyjątkiem w
relacjach seksualnych między rodzicami i dzieckiem, kiedy skutki tych
relacji z negatywnych, uzależniających dziecko od rodzica zamieniają się
w pozytywne przynoszące dziecku absolutną wolność

LeoTar Gnostyk