Re: Wkurzający lekarz

From: "casus" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Wkurzający lekarz
Date: Mon, 6 Oct 2003 00:45:58 +0200

Użytkownik "Imoe" <i...@W...pl> napisał w wiadomości
news:3dd0.00001688.3f80975f@newsgate.onet.pl...
> Podejrzewam, że gdyby lekarz zrobił to z pobudek o jakich piszesz to nie
> wywołało by w niej aż takiego oburzenia, bo sądze, że tu się wszystko
rozbija
> bardziej o atmosfere wizyty niż samo to rozbieranie.

Podejrzewasz, czy wiesz? Nic nie napisalas o jakiejkolwiek atmosferze, wiec
teraz dodajesz?

> Pomimo to gdyby to mnie lekarz poprosil o rozebranie się w omawianym celu
> jednak nie zgodziłabym się, gdyby nie chciał mi podbić zaświadczenia
grzecznie
> bym mu podziękowała i poszła.

Twoj problem. Zaswiadczenia nie wydaje sie z sufitu. Jak drogowka poprosi
Cie o prawo jazdy tez nie pokazesz, bo masz w torebce na tylnym siedzeniu?
Mam wrazenie, ze zaczynasz pisac bzdury.

Serce osłuchiwano mi chyba z tuzin razy , sama
> kontroluje sobie piersi, a co rok prosze o to moją pania ginekolog i nie
mam
> żadnych znamion. Wiem,że takie badania bywają konieczne i wiem zazwyczaj
> lekarze starali sie byc bardzo taktowni, ale nie mam ochoty na
niepotrzebne
> według mnie "powtórki" bo to jest naprawde niemiłe.
> Imoe

Mnie tez jest niemilo, jak przychodzi do mnie pacjent i smierdzi mu z ust,
ze sie chce wymiotowac, albo jest nieumyty i trzeba po nim wietrzyc gabinet
przez godzine. I mam jego wszystkie choroby w karcie i znam go na wyrost.
Ale nie oznacza to, ze NIE ZBADAM GO. Poniewaz: jest to moj obowiazek to
raz, a po drugie stan zdrowia moze sie zmienic w ciagu nawet jednego dnia. I
moja rola jest w tym, by to wylapac i spowodowac, by byl zdrowy. Pomimo
tego, ze tuzin razy go badalem i generalnie jest to niemile i dla niego i
dla mnie. Ale powtorka musi byc.
Nie potrafie zrozumiec, dlaczego nie chcesz pojac elementarnych podstaw
leczenia ludzi i podstawowych zasad funkcjonowania prawa.

casus