Re: Zdrada - pytanie glownie do kobiet

Data: 2002-04-06 12:46:40
Temat: Re: Zdrada - pytanie glownie do kobiet
Od: <s...@p...onet.pl>

> łatwo sobie rozwalić związek albo małżeństwo,
>

> Sorry,ale w tym wypadku zwiazek rozwala ten zdradzajacy.Nie rozumiesz ,ze
> niektorzy nie potrafia drugi raz zaufac?

nie twierdzę, że związek rozwala zdradzany.a zresztą...sprawa jest w istocie
dużo bardziej złożona, bo do wszystkiego co się dzieje w związku przykładają
się 2 osoby. nie wierzę w winę tylko 1 ze stron. więc i zdrada to moim zdaniem
skutek tego, co się wydarzało w związku. oczywiście są wyjątki.
rozumiem ,że można 2 raz nie zaufać. jestem jednak za tym, żeby starać się
sklecić związek jeśli w wielu sprawach jest Ci dobrze z tym człowiekiem.
chociaż spróbować. to wymaga cholernego wysiłku, no jasne...

> myślę, że można wybaczyć niemal wszystko jeśli osoba okaże skruchę,
> iękne
>
> Skrusze,skruche,a jak drugi raz zdradzi  to tez wystarczy ze okaze skruche?

jeśli nie chce się żyć ciągle zdradzanym, to lepiej się wycofać, bo tej osobie
jeden raz nie wystarczył żeby zmądrzeć i moim zdaniem już mu nic nie pomoże ;)

Mirka