Re: anizokoria

Data: 2004-11-30 13:35:54
Temat: Re: anizokoria
Od: "Agnieszka \"Owca\" Kloch" <o...@p...onet.pl>

Marek Bieniek wrote:
> A czy dziecku rzeczywiście coś *dolega*?
> Anizokoria MOŻE być objawem choroby, ale NIE MUSI. Sam znam paru ludzi z
> taką idiopatyczną anizokorią, a jeszcze więcej takich osób widziałem
> jako lekarz.

Moge sluzyc przykladem - ja mam tak chyba od urodzenia. Dowiedzialam
sie o tym ze dwa lata temu u okulisty, ktory zapytal "czy zawsze ma
pani jedna zrenice wieksza?", czym wywolal moja glupawke - w sumie
niezbyt czesto przypatruje sie swoim zrenicom.
Rodzice na szczecie mnie po zadnych lekarzach nie ciagali, wiec nawet
nie wiem, jakie potencjalne choroby z tym zwiazane minely mnie o wlos ;)

pozdrawiam
--
Owca @ @ 88 888
/'' 888888888