Re: co mi jest?

From: jadrys <i...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: co mi jest?
Date: Tue, 03 Mar 2009 17:39:53 +0100

plysek pisze:
> Nie słyszę własnych myśli, świadomość mam praktycznie zerową, jak se coś
> uświadomie na przykład obecność kogoś obok mnie to mam napad paniki, że
> mnie pożre albo wpędzi do piekła. Nie wiem w ogóle co jest grane, nic z
> tego istnienia nie rozumiem. Nic nie rozumiem ze świętych ksiąg wg. mnie
> nic nie tłumaczą. Nic mi się nie chce, życie w tym świecie wydaje mi się
> pozbawione sensu. Wstaje rano, praca, jedzenie spanie. Nic mnie nie
> bawi, wszystko wokół wydaje mi się puste, ale to chyba przez moją słabą
> świadomość. Nikt mi nie powiedział co mam w życiu robić i nie wiem co
> [...]

Jeszcze nie wynaleziono lekarstwa no głupotę.. Zainteresuj się medycyną
niekonwencjonalną .. Podobno jest taki facet w Poznaniu który czyni cuda
- wchodzisz na seans jako głupol a wychodzisz jako geniusz..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja