Re: migotanie przedsionkow

Data: 2002-10-20 17:53:59
Temat: Re: migotanie przedsionkow
Od: l...@o...pl (living_english_structure)

On Sun, 20 Oct 2002 07:10:16 -0600, dradam <x...@p...onet.pl> wrote:
> On Sun, 20 Oct 2002 11:48:57 +0000 (UTC),
> l...@o...pl (living_english_structure)
> Najważniejsze jest przywrócenie prawidłowego rytmu serca.
> Dobrą metodą jest kardiowersja (umiarowienie za pomocą impulsu
> elektr.) lub stosuje się leki. <<
> Uwagi na temat tego kto co pisze - odnosza sie z pewnoscia do Ciebie
> samego.
Mój pierwszy posting pisałem przede wszystkim do Mitcha. A powodem
drugiego było moje przeświadczenie, że zarzucono mi czego nie powiedziałem.

Nie chciałem urazić DrAdama i wywołać postu będący potwierdzeniem
niewątpliwej szerokiej wiedzy mojego przedpiścy.

BTW nawet w tej hiper-super stechnicyzowanej medycynie zachodu pacjenci
też umierają. No ale są nowocześnie leczeni.

living_english_structure