Re: ryż - podstawa zdrowej kuchni

Data: 2006-04-24 09:35:11
Temat: Re: ryż - podstawa zdrowej kuchni
Od: " JaMyszka" <j...@g...pl>

Akulka napisał:

> Rany, to jakaś znowu nowa moda? Chyba się starzeję, bo mnie to ani smieszy,
> ani cieszy...

I po co zadajesz takie pytania? No po co?
Przecież nikt tu nie ma delegacji, by robić Twoją psychoanalizę;/
Jak na razie to mnie bawi i zakładam, że i innych trochę zajmuje;p
Jeśli Ciebie nie - to widzisz żółte - nie czytaj i nie klikaj.
A myślisz, że mnie jest łatwo coraz to nowe rzeczy poznawać? Już "komórę"
opanowałam, a tu jakieś MMS, GPRS czy inne nowości młodzież podrzuca;p
Ale jak wszyscy to wszyscy, babcia też...
I powiem Ci tak na ucho, że czasami można tak zgorzknieć, że nawet cukrzyca
nie pomoże;/
Ale Twój wybór;p
Ja ze swej strony, mogę teraz przeprosić i radzić, byś mnie do plonkownicy
wrzuciła. W czym problem?
Będziesz miała wtedy święty spokój;]

--
Pozdrawiam :)