Re: schnace jalowce w Kalifornii, ratunku !

From: mirka <m...@a...com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: schnace jalowce w Kalifornii, ratunku !
Date: Tue, 03 Apr 2001 13:17:59 -0700

Klient - rzeczoznawcyap - info wrote:

> Takie malusienkie pajaczki, robia drobniutka pajeczynke. Nie jestem
> pewna, czy otrzasanie by cos pomoglo, one nieskore do spadania. Sa tak
> male, ze sprawdzic, czy to pajaczki, czy tylko ruchliwe czerwonawe
> kropki mozna sprawdzic pod szklem powiekszajacym.

To co spadlo po otrzasaniu bylo malenkie, golym okiem wygladalo bardziej
na smieci niz na cos zywego, a i pajeczyna pojawiala sie czasami, choc w
bardzo malych ilosciach. I susza pasowalaby - u nas bardzo sucho 3/4 roku.
Na czym polega to ze dzieci choruja z powodu przedziorkow ?

Nie udalo mi sie jeszcze sprawdzic dokladniej jak wyglada schniecie, ani
ktory z gatunkow junipero mamy jak radzil Jerzy - wysiaduje wirusa (grypy
?) i na wszelki wypadek nie wychylam nosa z domu. Natomiast sprawdzilam
czym ostatnio pryskalam: Isotox, zabija: aphids, mites, trips, mealybugs,
whiteflies & other insects on roses, flowers, shrubs & trees. Sadzac z
tego co narysowane na opakowaniu zabija zyjatka ze szczypcami oraz larwy
(czyli ssace i gryzace ?). Substancje czynne: acephate 8%,
fenbbutatin-oxide 0.5%

Czy junipero uda sie jeszcze uratowac nawet jesli maja posrodku rdzawe
plamy ?

mirka
==