Re: testując trzecioklasistów - OBUT 2014

Date: Sat, 01 Feb 2014 15:41:58 +0100
From: FEniks <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: testując trzecioklasistów - OBUT 2014
<52ecd7a8$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
<52ece223$0$2216$65785112@news.neostrada.pl>
<52ece8af$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
<52ecfdb6$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 2014-02-01 14:59, Qrczak pisze:
> [...]
>
> A ja...
> No i możemy się tak licytować, aż doprowadzimy tę "rozmowę" do
> absurdu. Tylko że chyba nie o to idzie.
> Wracając więc do tematu - zgadzam się z Agnieszką co do tego, iż
> argument Twój: "jako 9-latka chyba nie spędzałaś" jest nietrafiony,
> ale z zupełnie innego powodu. Dla mojego dziecka moje dzieciństwo jest
> tylko opowieścią (z mchu i paproci), mogę nabajerować, ile wlezie (ja
> w Twoim wieku to same piątki miałam w dzienniczku). Szczeniak to może
> sobie posłuchać, może wziąć do serca, może olać. Jego wola.

No widzisz, bo Agnieszka niepotrzebnie podpowiedziała Ci rzekomy sens
mojej wypowiedzi.

A mnie bynajmniej nie chodziło o to, żebyś _dzieciakowi_ mówiła, że Ty
to w wieku lat dziewięciu przed komputerem nie siedziałaś. TY to wiesz,
że co przejdzie u rodzica (nawet jeśli nie jest to do końca dobre) u
dziecka może wywołać poważniejsze konsekwencje. A co z tym zrobisz, to
już Twoja sprawa. Ja odniosłam się tylko do tej rzekomej hipokryzji,
która to niby jest, a jej być nie powinno.

> Na zakończenie jeszcze tylko napiszę: Młody by może i do kolegi
> poszedł, może by po podwórku polatał, ale... u kolegi jest jedna
> podstawowa zabawka - komputer, a podwórko puste, bo wszyscy koledzy
> siedzą w domu - przy komputerach.

No niestety, to prawda. U nas jest podobnie. Dlatego wolę, jak do nas
przychodzą. Zresztą u nas to nie jest jakiś duży kłopot, bo moja młoda
ma inne zainteresowania niż komputer. Oczywiście pograć czasem lubi, ale
szybko ją to nudzi. Na kompie to woli pogrzebać w internecie po
instrukcje do filofanów, czesania fryzur, czy na jutubie pioseneczek
słuchać. ;)

Ewa