Re: tragedia gimnazjalistki trochę z innej strony

From: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: tragedia gimnazjalistki trochę z innej strony
Date: Wed, 1 Nov 2006 08:55:05 -0600

"Elske" <k...@n...o2.pl> wrote in message
news:eiaa7n$kqt$1@atlantis.news.tpi.pl...
(...)
> Nie ma kogoś takiego jak urodzony humanista. Są ludzie bardziej uzdolnieni
> w kierunku humanistycznym, co nie zmienia tego, że mogą być do niczego z
> historii, bo mają kłopoty z zapamiętywaniem dat. Albo świetni matematycy,
> którzy absolutnie nie radzą sobie z fizyką. Powiem więcej - to się nader
> często zdarza. Wg. Twojej metody każdy uczeń powinien mieć indywidualny
> tok nauczania a każda szkoła przynajmniej dwa razy więcej nauczycieli.

ale sa dzieci zdolne i te mniej,. i to jest fakt. niech wiec tak sa
podzielone.
niekoniecznie scisle/humanistyczne itp ale poziomowo- te same przedmioty ale
na innym poziomie.

> O edukacji w stanach mam dość kiepskie zdanie, zwłaszcza jeśli chodzi o
> szkolnictwo początkowe.

tzreba miec porownanie namacalne zeby sie wypowiadac na ten temat. to sa
Twoje
tylko domysly a nie fakty.
(...)

ze poziom sciagneli do Ciebie.