Re: znowu ryba, ale inaczej

From: krys <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: znowu ryba, ale inaczej
Date: Tue, 16 Mar 2010 13:17:18 +0100

Misiek wrote:

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> I (chodzi glownie o kostki rybne) nie rozlatuuja ci sie po rozmrozeniu?

Ostatnio nie kupuję kostek, bo wole gatunki niekostkowane, ale... do
opłukania kostkę wystarczy rozmrozić _prawie_ do końca;-). I jak jest z
ryby, a nie z resztek ryby, to nawet rozmrożona się nie rozpada.

> ja
> z tym mam przykre doswiadczenia... Moze teraz daja wlecej wody heh
> (ostatnio w Tesco kupowalem mintaja i morszczuka - filety "w glazurze" -
> ta glazura jak dla mnie to woda po prostu. Pisali 25 % "glazury", czyli z
> kilograma ryby zamrozonej po rozmrozeniu wyjdzie... 75 dkg? heh

Ryby kupuję z pewnego źródła, troche droższe, ale za to płace za rybę, a nie
za wodę. w supermarketach wystarcza mi zapach jako odstraszacz od zakupu;-)

> Tego sposobu (jajko rozbeltane z mlekiem) nie znalem - wyprobuje i zdam
> relacje

> Taka swizo z chaczyka to na grillu najlepsza :-) albo pieczona na
> ognisku... ech rozmarzylem sie...

Z grilla to leszcz jest pyszny - skorę tylko trzeba ponacinać, żeby ości
powyłaziły samoczynnie.

> Tilapii nie jadlem, o tej drugiej wogole nie slyszalem...
> A wegorza smazonego jedliscie kiedys?

Tilapia to ryba słodkowodna. Notatenia sprzedawana jest w tuszkach, z
ościami, trzeba ja oskrobać. Obie uwielbiam.

Węgorz to jak szynka parmeńska...
J.