Data: 2005-11-29 20:18:36
Temat: Re: Angielski w 1 klasie
Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts>
Pokaż wszystkie nagłówki
On Tue, 29 Nov 2005 21:11:08 +0100, Iwon(k)a <i...@p...onet.pl>
wrote:
>> To jest o tyle niebezpieczne podejście, że oczekuje od dzieci rzeczy
>> które są na tym etapie praktycznie poza ich zasięgiem - równoległego
>> przyswojenia dwóch zupełnie różnych "formalizmów" zapisu fonetycznego.
>> Zdolne dzieciaki dadzą sobie radę, średniaki i słabeusze - nie. Efekt -
>> zniechęcą się do nauki i spadnie im samoocena. Można im w ten sposób
>> zrobić krzywdę na całe życie.
>
> tak sie uczy wiele dzieci, ktore znam, w tym moje. codziennie
> chodzi do szkoly amerykanskiej, w soboty do polskiej.
> w jaki sposob zrobila jej ta nauka krzywde na cale zycie?
Nie napisałem, że zrobiła - napisałem że w ten sposób można zrobić
krzywdę, zwłaszcza słabszym uczniom. To zasadnicza różnica.
Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj
a
http://www.bpp.com.pl/?left=dyslektyk-2&right=dyslek
tyk-2
|