Re: Debiuty

Data: 2012-04-16 12:52:56
Temat: Re: Debiuty
Od: medea <x...@p...fm>

W dniu 2012-04-16 09:58, Nixe pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Wcześnie zaczynałaś :)

Czy ja wiem? Podałam orientacyjny wiek. Myślę, że pierwsze samodzielne
kroki w kuchni stawiałam gdzieś w granicach 4-5 klasa. Te leniwe może
trochę wcześniej, bo je uwielbiałam jako chyba jedyna w domu, a mama
specjalnie dla mnie rzadko je robiła. No i jeszcze robiłam sobie kogle
mogle z białkiem, te pewnie też znacznie wcześniej, ale nie zaliczam do
gotowania ;)

> Ja dopiero w wieku ok. 14 lat, gdy moja mama stwierdziła, że jak mam
> się obijać podczas wakacji, to chociaż niech obiady zacznę gotować. No
> i zaczęłam robić zupy, takie z prawdziwego zdarzenia, broń Boże
> mrożnki itp. Nic trudnego, ale podziw w oczach moich koleżanek -
> bezcenny ;-)
> Potem to już nie pamiętam - były jakieś faworki, ciasta, kotlety,
> strogonowy, ale to już trochę później, raczej w ogólniaku.

Takie poważniejsze gotowanie typu obiad dla całej rodziny też zaczęłam w
liceum, ale nie było to regularnie gotowanie, tylko od czasu do czasu.
No i kiedy miałam dłużej wolne, np. wakacje, to też.

Ewa