Re: Dziecięce konkursy piękności.

Data: 2018-02-25 13:20:04
Temat: Re: Dziecięce konkursy piękności.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 25.02.2018 o 12:46, Kviat pisze:

> Debilu pedofilu. Gwałt jest wtedy, gdy kobieta/dziecko trafia na
> gwałciciela. Kropka. A nie dlatego, że dziecko jest zakompleksione,

Dzieciuch jesteś, chociaż zazwyczaj błyskotliwy. Gdy jednak rozmowa
zaczyna dotyczyć spraw zasadniczych tracisz nad sobą panowanie, wyłażą z
Ciebie kompleksy spowodowane najprawdopodobniej jakimiś traumatycznymi
przeżyciami związanymi z płciowością. Pewnie ojciec, albo matka albo też
jej przyjaciel dobrali się do Twoich genitaliów i każda rozmowa na temat
seksu wzbudza w Tobie przykre wspomnienia. I chociaż wspomniałem o ojcu,
jako jednym z Twoich potencjalnych krzywdzicieli to za najbardziej
prawdopodobna uważam Twoja matkę. Żal mi Ciebie, że nie potrafisz
zmierzyć się z własną przeszłością tylko projektujesz swoje
nierozwiązane problemy na wszystkich wokół siebie. A już najbardziej na
tych, którzy nieopatrznie (lub celowo) przypominają Ci o Twoim
nierozwiązanym problemie z przeszłości.

> (...)
>
> Niby jestem za swobodą wypowiedzi, ale gdy napotykam się na takie
> indywidua jak wy, to zaczynam wątpić w sens wolności słowa i
> niemoderowane grupy dyskusyjne.

Czy uważasz, że lepiej jest milczeć o problemach, które dotyczą nas
wszystkich?

> Powrotu do zdrowia życzę. Piotr

Przede wszystkim zadbaj o własne zdrowie, psychiczne.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018