Re: Dziecięce konkursy piękności.

Data: 2018-02-25 13:33:14
Temat: Re: Dziecięce konkursy piękności.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 25.02.2018 o 12:51, XL pisze:

> To jest w praktyce niemożliwe, ale zawsze był i jest na to prosty,
> acz brutalny mechanizm socjologiczny - wojny. Po wojnach ludzie
> ZNOWU skupiają się na tzw. wartościach, bo przypominają sobie, CO
> JEST WAŻNE W ŻYCIU.

Kiedyś wojna była sposobem lokalnego uciszenia sumienia. W dobie
globalnych zależności oraz możliwości globalnego zniszczenia wojna
przestaje być takim chirurgicznym narzędziem dla lokalnego zdławienia
nieprawomyślności oraz dążeń wyzwoleńczych. Teraz wojna oznacza globalna
zagładę po której nie będzie już miejsca na zastanawianie się co jest w
życiu ważne. Kataklizm, który przetoczy się przez nasz glob zmiecie
zaawansowane formy życia i przywróci Ziemię do stanu gdy egzystowały
jedynie najprostsze formy. Albo ZAGŁADA przez wymuszony "wyścigiem
szczurów" i kompleksami upadek reprodukcji, albo zagłada przez totalna
rozpierduchę.

Ale jest jeszcze trzecie wyjście, "Trzecia droga", które jeszcze nie
zostało przetestowane. Do odważnych świat należy.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018