Re: Jak sie uodpornic?

Data: 2004-09-26 17:40:57
Temat: Re: Jak sie uodpornic?
Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net>

"Trapez" <t...@p...wp.pl> nakibordził(a):

>itd.) i podczas ich trwania wydziela się dużo ciepła. Już starożutni
>nazywali ten organ piecem i przypisywali mu element ognia (chińskie pięć
>elementów). Pisze o tym Małachow w "Oczyszczaniu organizmu" w podrozdziale
>"Tworzenie ciepła w jelicie grubym".
Mhm - ale chodziło mi o jakies bardziej współczesne od starożytnych badania
nad tym jak jelito grube reguluje temperaturę. :o/

>To wyczytałem na którejś stronie dotyczacej hydrokolonoskopii, ale
>drastyczna poprawa odporności odkad zacząłem stosować lewatywy o czymś
>świadczy.
Aha - myślałem że masz jakieś opracowania. Bo jakoś nie mogę w to uwierzyć.
Może ktoś potwierdzić lub nie te informację?

>To także wyczytałem na którejś stronie dotyczacej hydrokolonoskopii i w
>takie szczegóły nie wnikałem. Jak ktoś to może zweryfikować, to jestem
>ciekaw.
No właśnie....

>Może dlatego najważniejszą, że chroni nas od środka, gdzie wróg może być
>bardziej niebezpieczny niż na zewnątrz. Z resztą cała reszta zależy właśnie
>od okrężnicy.
I znowu. SKĄD takie przypuszczenia, że cała reszta zależy od okrężnicy?

>Można sparafrazować powiedzenie o rybie i powiedzieć, że układ
>immunologiczny psuje się od jelita grubego.
Dlaczego?

>Dlatego najlepsza jest substancja, która odwróci przepływ, aby nie
>następowało wchłanianie, ale wydzielanie ze scianek,
OK - osmoza itd....

>Uryna ma pH środowiska kwaśnego w koncentracji najbardziejk korzystnej dla
>organizmu, dzięki czmu nie ma ryzyka przedawkowania.
Mógłbyś to wyjaśnić?! Zgadza się, prawidłowy mocz powinien mieć odczyn lekko
kwaśny (5-6,5 pH). Ale dlaczego co znaczy "koncentracja najbardziej
korzystna dla organizmu?" i że "nie ma ryzyka przedawkowania"?

>Wytwarzana jest przez
>organizm i dlatego szkodzi jedynie patologiom.
?! Mógłbyś to szerzej wyjaśnić, bo ja jakoś nie nadążam.

>Jeśli chodzi o źródła, to zapewne w ksiażkach o urynoterapii będzie o tym.
>Np. książka Małachwa "Biorytmologia i urynoterapia".
No w książkach o urynoterapii na pewno. Ja chciałem znaleźć _rzetelne_
badania na ten temat.

--
Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@r...yupe.net>
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/