Re: Kombucha.

Subject: Re: Kombucha.
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: FEniks <x...@p...fm>
Date: Thu, 8 Oct 2015 07:53:09 +0200

W dniu 2015-10-07 o 22:08, @ pisze:

> Drazni. Wkurza nawet.
> Dlatego czytam etykiety - to podstawowa rzecz, ktora moge zrobic, zeby
> miec jakakolwiek kontrole nad tym co jem.
> I dlatego wlasnie chcialabym, zeby te etykiety (jak rowniez
> opakowania) zawieraly rzetelne i prawdziwe informcje.

Mnie też na tym najbardziej zależy. I dlatego w zupełności wystarczy mi,
jeśli na opakowaniu będą podane dokładne informacje o składzie.
Najlepiej także w postaci tabeli z wartościami odżywczymi typu:
tłuszcze, węglowodany, białko, błonnik itd. bo tego sobie sama w
laboratorium nie sprawdzę. Resztę znajdę sama, jeśli będzie mnie
interesowało, na temat działania ostropestu także bez problemu. I tutaj
o wiele przydatniejsza będzie dla mnie informacja, czy w opakowaniu
znajdę sam ostropest, czy też jest on zaledwie domieszką.

Ewa