Re: Margaryny antycholesterolowe

Data: 2018-05-31 18:12:03
Temat: Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

> Znam taką jedną babkę,
> ma zaawansowaną cukrzycę w wyniku której już nie ma jednej stopy.
> Zastosowała dietę "Kwaśniewskiego" już po paru dniach wyniki się
> poprawiły - po miesiącu - jak u zdrowego noworodka. Jednak nie sposób tego
> ciągnąć, tak że musiała wrócić do poprzedniego stylu życia i tym samym do
> chemii farmakologicznej, dzięki której jeszcze żyje. Mówi że aby można
> było żyć wg zaleceń tej diety, to trzeba by się kompletnie odseparować,.
>
> A dieta dr Kwaśniewskiego to niby żadne tam jakieś wielkie wyrzeczenia, to
> [...]

Prawda i nieprawda.
Prawda, że pszyczyną cukszycy często jest zła dieta: mało mięsa (białka)
i węglowodany w zbyt dużej ilości.

Nie prawda, że dieta Kwaśniewskiego to samo mięso i tłuszcz.
Czytałam jadłospis kilka lat temu, był w internecie na 2 tygodnie.
Według mnie ten jadłospis mało odbiegał od dobrego jedzenia ze stałuwki
wczasowej w wakacje.
I wydaje mi się, że leczył masowe niedożywienie, jakie panowało po kartkowej
komunie, gdy dieta ta stała się modna.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)