Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym

Data: 2016-03-05 16:04:36
Temat: Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

Pan Pszemol napisał:

> Nie bardzo widzę uzasadnienie dla tego komentarza, skoro sam piszesz
> niżej że były dwa rodzaje.

Ale jedni dzisiaj z pewnością w głosie mówią "to była mielonka", drudzy,
że w sosjalozmie wszystko było lepsze niż dziś. Zależy jak się komu
światopogląd ustawił.

> Zachęcony tą rozmową będę szukał tego produktu przy następnej wizycie
> w spożywczym :-)

Tylko żeby nie zapomnieć. Najlepiej od razu zawiązać sobie węzełek na
chusteczce.

> Faktem jest że robienie konserw było chyba lepszym pomysłem na
> zagospodarowanie sezonowych narmiarów świniaków niż trzymanie
> mrożonych półtusz w zamrażarkach kilka lat jak dziś się robi...

Uważam mrożenie z jeden z lepszych sposobów dłogoterminowego przechowywania.
A "sezonowych nadmiarów świniaków" za socyalizmu sobie nie przypominam.

> Chyba żartujesz?

Skąd to podejrzenie? Z podobnym "żartem" wystąpił tu p.Stefan.

--
Jarek