Re: Oszustwa hipermarketów.

Data: 2017-09-26 16:15:47
Temat: Re: Oszustwa hipermarketów.
Od: XL <i...@g...pl>

WhiteD <...@...pl> wrote:

> Nie mogą być. Są konkretne przepisy zdefiniowane w ustacje, plus są też losowe
> testy każdej partii produktów - producent nie wie co mu pójdzie do testów - i
> jak tam jest coś nie tak, to cała partia idzie na przemiał. Żaden szanujący się
> producent nie zaryzykuje że mu kilka ton owoców wyślą do spalarnii... nie nie
> dlatego że jest altruistą i kocha swoich klientów. Dlatego że bardzo kocha swoje
> pieniądze. A jedna taka, choćby przypadkowa wpadka oznacza nie tylko utrate
> produktu, ale i potencjalny odpływ klientów - bo klienci, w sensie sprzedawcy;
> [...]

Dobrze opracowane, ale ja to wszystko wiem. Tylko ciekawe, że w tym
wszystkim nie ma niczego o DOMIESZKACH - a to o nich myślę z największą
obawą, bo wiadomo że tam są i wiadomo, że wnikają z tych powłok do wnetrza
owoców i warzyw. Bo wiesz, w sumie pytanie, czy to woski czy nie woski to
mały gwizdek w porównaniu z zagadnieniem DOMIESZEK.
To tak bym ujęła, o co mi chodzi.

Bo dziwna sprawa, ale kiedy tylko oboje z MŚK zdecydujemy sie na
kupne=hipermarketowe jabłka/gruszki itp., to nam "wywala" watroby i żoładki
(a zwłaszcza u mnie jest to skrajnie trudno czyms sprawić, o ile tylko nie
jest to cała patelnia mojej ulubionej jeszcze z PRLu duszonej cebuli wcięta
na kolację - wtedy zero konsekwencji, dziś nieprzespana noc i ziółka),
podczas gdy te owoce z własnego czy dobrosasiedzkiego drzewa moglibysmy
jeść w ilościach przemysłowych i czuć się wciąż jak wesołe szczygiełki czy
wręcz rydze...
Hmmm.

--
XL