Re: Panierowanie filetów rybnych

From: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Panierowanie filetów rybnych
Date: Tue, 27 Apr 2004 11:35:37 +0200

waldek wrote:

> Taki filet można już panierować. Sól, pieprz (dużo), mąka, jajo,
> tarta bułka zmieszana z solą. Po zapanierowaniu filet *musi*
> koniecznie poleżeć w spokoju 15-20 minut. Nie wiem dlaczego, ale gdy
> nie poleży, to panierka i tak odejdzie.

Moje filety smaze zaraz po panierowaniu, bez lezakowania i jakos sie
trzyma...

Ale moze od poczatku. Filety lekko rozmrazam, tzn. rozmrazaja sie same na
tyle, na ile zdaza w drodze z targu do domu ;). Posypuje je sola, dzieki
czemu rozmrazaja sie z wierzchu, a po chwili panieruje w mace ziemniaczanej,
jaju i bulce tartej i natychmiast na patelnie. Acha, w miedzyczasie
doprawiam je pieprzem lub dodatkowo ziolami. Nie skrapiam cytryna przed
smazeniem. I to by bylo na tyle.

Do niedawna mialam ogromny problem z filetami, cokolwiek bym nie robila, to
sie rozpadaly, panierka odchodzila etc. I co? Okazalo sie, ze wystarczy
zmienic miejsce, w ktorym je kupuje. Najwyrazniej tam, gdzie teraz kupuje,
filety sa prawidlowo zamrozone - tak aby nie zawieraly nadmiernej ilosci
lodu. Jak ktos slusznie na tej grupie zauwazyl, trudno jest usmazyc lod ;).

Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!