Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce. Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Data: 2018-12-11 07:06:19
Temat: Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 01:39:30 UTC+1 użytkownik XL napisał:

ambasador-mosbacher-z-polski

dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo
shbacher-her-function

> Podałam na grupę RN na FB - uzbieramy te podpisy.

Zdaje się, że ta zbiórka zmierza koniec końców do ograniczenia liberałom
swobody publikacji.

Na "cenzuro wróć" bez uzasadnienia w postaci aktualnych działań zbrojnych
to ja się niestety nie piszę. Pomimo, że byłem bajtlem, pamiętam dobrze, co było
z mediami za PRyl-u.

Żeby nie było niedomówień - wszystkie bez wyjątku media i przy wolności
i bez niej, celowo przeinaczają i przekłamują. Wolę jednak sto razy, by było to
widzimisię redakcji i bogatszych bądź biedniejszych sponsorów prywatnych,
tudzież żądnych sensacji mas - niż odgórnie sterowane rządowo.