Re: Płatki ułatwiają życie :-)

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Płatki ułatwiają życie :-)
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Fri, 29 Jul 2016 23:22:16 +0200

Dnia Fri, 29 Jul 2016 19:00:56 +0200, stefan napisał(a):

> Ad Krupnik - toż to ciapura dla gastryków

MŚK kiedyś też tak uważał, póki nie zjadł mojego 33333-)

> Ad Gołabki - tylko na pęczaku vel pęcaku prażonym z wywarem spod
> wędzonego boczku i takiegoż podgardla.

Może spróbuję. I bez zadnych pomidorowych sosopodobnych papatuch! -
ugotowane gołąbki podsmażam na patelni na tłuszczu z cebulką, dolewam kapkę
wody, podduszam, po czym po odparowaniu nadmiaru płynu lekko karmelizuję
pod przykrycieme, aby utworzył się złocisty sos, a wierzchnia warstwa
kapusty lekko się zezłociła... Podaję nadkrojone głęboko, a do do środka
nakładam tę złotą cebulkę wraz z sosikiem, który bosko nasącza i dosmacza
nadzienie - ach...

> Ad Owsianka - Musiałem jadać porydż vel porridge. Dzięki Bogu, już nie
> muszę...

Jak wyżej - o krupniku 3333-)
Owsianka na mleku - z masełkiem, odrobiną soli i cukru - jest tym, co
tygrysy... itd :-)

> Taki już jestem...

MŚK kiedyś... itd 3333-)