Re: Ryz na sypko bez przypalenia (sprawdzone!!)

Data: 2001-02-02 10:52:19
Temat: Re: Ryz na sypko bez przypalenia (sprawdzone!!)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

No wiec robilam podobnie, gdzie sie zaczyna od smazenia ryzu,
proporcjemeidzy ryzem a woda (bulionem) bardzo precyzyjne,
szcelna przykrywka i..dalej mi wychodzi ohido!

Tylko jedna metoda mi sie nie rozlatuje, przypala itp - gotuje w
ogromnej ilosci wody (jak makaron), dosc szybko i tak jakby nie
dogotowuje (ryz al dente??), na sicie cedze, zalewam jeszcze
gotujaca woda, niech ta maczka ryzowa sobie pojdzie precz, niech
bardzo dobrze obcieknie.

I dopiero wtedy mam pewnosc, ze jest jak Uncle Ben's z torebki
;oP

Czy ktos jeszce tak robi jak ja?

Krysia

K.T. - starannie opakowana