Re: Smaki

From: Trefniś <t...@m...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Smaki
Date: Tue, 08 Aug 2017 04:42:48 +0200

W dniu .08.2017 o 00:36 stefan <s...@w...pl> pisze:

> Jak zwykle prawda i nieprawda, w wypadku hipoglikemii czyli
> niedocukrzenia nieprzytomnemu z reguły pacjentowi cukierek jest
> nieprzydatny. Tylko chusteczka lub jakiś gazik maczany w Coca Coli (!) i
> zwilżanie ust i języka jak aby cały czas były wilgotne, aby organizm
> przyjmował rozpuszczony cukier - bo glukozy w płynie to raczej nikt nie
> nosi. Powiadomienie Pogotowia obowiązkowe
> Przy hiperglikemii nawodnienie (litr płynu - woda czysta niegazowana) i
> jeśli jest możliwość 10 minut wysiłku fizycznego (o ile nie ma ciał
> [...]

Mniej pisz, więcej _czytaj_
Informacje z linku nie kłamią.
Każdy cukrzyk powinien mieć przy sobie jakieś słodycze.
Będzie wiedział, co z ty zrobić.

Jak z nim postępować - czytajcie w podlinkowanym artykule.
Nikt nie będzie wąchał moczu nieprzytomnego cukrzyka, zapewniam!
Mogą cię Dtefan najwyżej ciepłym moczem potraktować.

Ja pitolę, syndrom ikselki na grupie :)

--
Trefniś