Re: Szkodliwe pralki

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Szkodliwe pralki
Date: Sat, 29 Apr 2017 01:03:58 +0200

Animka pisze:

> Wtedy to chyba nie było jeszcze nawet pralek Frań czy ich podobnych.

Wtedy czyli kiedy? Nie, ja nie mieszkałem tam za sanacji. Ani nawet za
Bieruta. To za Jaruzela było. Obok kuchni mieliśmy maleńkie pomiszczenie,
tak ze dwa metry kwadratowe. Jak raz nadawało się do wstawianie tam
pralki automatycznej, choćby ze względu na bliskość wody i kanalizacji.
Nic więcej oprócz pralki się tam nie mieściło.

Jarek

--
Tu lewą mam rączkę, tu prawą rączkę mam,
Jak praczki pracują, pokaże ja wam.