Re: Usenetowe okopywanie się na pozycjach

From: "jk" <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Usenetowe okopywanie się na pozycjach
Date: Fri, 10 Jan 2003 11:12:23 +0100

> Ja sie czasem okopuje po to zeby ktos smialym szturmem te moje okopy
> rozwialil, tj
> kiedy jestem juz przekonany to zostaje na swoich pozycjach tylko dlatego
ze
> tym sposobem
> moge wydusic od przeciwnika jeszcze jakies ciekawe wnioski.

Też mi się zdarza. Czasami nieźle to podbudowuje dyskusję.

Ale ja trochę OT. Kiedyś "przyczepiłem się" do p. Nawrockiej, bo wpuszcza
nowy nagłówek w środek wątku i jeszcze imo nie na temat. Potem ktoś już ją
oprócz mnie napominał.

Nie znam kobiety, nie oceniam (zajrzałem na stronkę) - ale znowu się to
powtarza (patrz pod swój post). Jako star(sz)y grupowicz (przynajmnie
stażem) - co Ty na to (może być na priv).

jk