Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon,

Data: 2001-04-18 08:18:00
Temat: Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon,
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl>

> Mogę Ci tylko powiedzieć, że na przeciwko nas jest lekarz dermatolog
> i kilkoro ludzi z naszej firmy powypalało sobie u niego laserem
> pieprzyki, a jedna osoba wycinała znamię hirurgicznie i robiła cytologię.
> Wszystkie osoby żyjš do dziœ mimo upływu - u niektórych - paru lat.
To przeciez niczego nie dowodzi, bo wyjatki jedynie potwierdzaja regule.

Przeciez chodzi o pojedyncze przypadki w ktorych regula nie zadzialala.
Mianowicie o usunieciu pieprzyka, narosla, jednak pacjent/ka zmarl/a.

Moze i tak byc ze nalezy usuwac wszystkie pieprzyki, znamiona.
Ale sa ludzie ktorych ich maja dziesiatki a zyja i 90 lat.
Zatem zwiazek miedzy iloscia takich nowotworow, ich wielkoscia,
a dlugoscia zycia, nadal jest przypadkowy.

A ponowne powolywania sie na doktryne statystyczna nadal reprezentuje
interes jednej strony.

Potrzeba jeszcze udowodnic, wykazac, ze regula dziala bez wyjatkow
i ze zaden pacjent nie umiera w skutek zabiegu usuwania
pieprzykow/narosli/ kalafiorkow itd itp.

Jezeli umiera nawet 1: 1000
a osoby w wieku 90 lat, maja cale ciala pokryte takimi nowotworami
a mimo tego zyja i sa zdrowe,
to trzeba jednak szukac innej reguly i innej zasady.

Bo zycie twoje jest zyciem indywidualnym, a doktryna statystyczna moze
dotyczyc jedynie szpitala, badacza, naukowca, ubezpieczalni,
ale nie indywidualnego pacjenta.

Czemu indywidualny pacjent ma sie poddawac zabiegom chirurgicznym gdy
brak 100.00 % gwarancji, a bez zabiegu moze rowniez zyc 90 lat ?

Wedlug mnie nadal istnieje zwiazek miedzy lokalizacja tych naskornych
elementow z punktami akupunktury i innymi punktami ciala i ze ich
pojawianie sie nie jest przypadkowe tak co do czasu jak i co do miejsca.
A nieprzypadkowosc moze rowniez oznaczac, ze te elementy dzialaja jako
substytut szczepionki i produkuja zwiazki ktore sa wymieniane aktywnie z
calym organizmem.

Analogia jest tutaj znamie po szczepionce. Czyli sztucznie wywolywany
nowy twor na skorze, ktory ropieje, rosnie, deformuje sie,
a jednak miliony dzieci byly tak szczepione i maja trwale wypukle slady.
Dariusz