Re: Wieki ciemne.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wieki ciemne.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 16 Jul 2018 14:52:47 GMT

XL <i...@g...pl> wrote:

> A mogę? Zdurniałeś?

> Nie widzisz, że przyjmuję? - jednak w aspekcie ,,wara od Polski". Polska nie
> będzie dzielić się z państwami ekskolonialnymi oczywistymi konsekwencjami i
> kosztami kolonialnego wyzysku - bo go nie prowadziła.
> To twierdzę. Czytaj ze zrozumieniem.

Cywilizacja zachodnia upada pod naporem czarnych imigrantow i kultury
muzułmańskiej. Normalne życie, takie, do jakiego przywykliśmy w Europie,
stanie się niemożliwe. O ile tylko nie skończy się to wszystko wojną i nie
padnie na samym wstępie, obywatele kultury łacińskiej podążą wraz z
europejskim kapitałem i zasobami kultury oraz technologii na wschód - do
Polski i innych krajów katolickich tej grupy. Zresztą to już się zaczęło.
Na Zachodzie pozostaną tylko ci, którzy będą akceptować swoją pozycję
niewolnika i żywiciela czarnych i muzułmańskich nierobów.
Normalnego życia już nie zobaczą, bo gdy już raz zostaną zaprzegnięci,
muzułmański pan nie pozwoli na wycieczki autokarowe do normalności - czyt.
do Polski. Niewolnik nie ma prawa do swobodnego przemieszczania się -
jeszcze by mu się zachciało być wolnym, przestać harować na swojego
czarnego muslimskiego pana.

--
XL