Re: Wieki ciemne.

Data: 2018-07-17 09:01:26
Temat: Re: Wieki ciemne.
Od: Kviat

W dniu 2018-07-16 o 23:02, XL pisze:

> Myślę, że zachowują się tak dlatego, że tak najprościej. Przemieszczają się
> właśnie na nowe pastwisko czy teren łowiecki. Tak robili zawsze, tyle że
> tym razem nowym pastwiskiem/terenen_łowieckim staje się Europa.

Tak jakby Polacy nie przemieszczali się na nowe pastwiska...
Tobie się wydaje, że jesteś lepsza od czarnych z Afryki? Białym wolno
się przemieszczać i szukać lepszego życia, a czarnym nie wolno? Bo co?

> Zamiast probować mnie politpoprawnie socjalizować - pomyśl i dotrzyj do
> tajemnej wiedzy, dlaczego na terenie Afryki tak długo przetrwała wspolnota
> plemienna i ustroj feudalny. Dlaczego az do dziś siłami ludów rdzennych nie
> powstała tam samodzielnie żadna wyższa cywilizacja, a proby jej tworzenia
> (starozytny Egipt) poniosły fiasko w zarodku.

Przeczytaj jakiś podręcznik do historii, to się dowiesz.
I katotalibski kraj w Europie, to nie jest wyższa cywilizacja tylko
dlatego, że znajduje się w Europie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr