Re: Z kuchni :-)

From: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Z kuchni :-)
Date: Sat, 07 Mar 2009 00:19:20 +0100
<gopc4s$r0e$1@news.onet.pl> <d0xtica005n6$.3y1zsa8totj0.dlg@40tude.net>
<goqm0s$rbr$1@news.onet.pl>
<6...@u...googlegroups.com>
<gorv8f$td3$1@news.onet.pl> <xlqwabfavtrs$.1xh3mxf4fv8dj.dlg@40tude.net>
<gos5v8$gbb$1@news.onet.pl> <zl0scmcc5t6$.4gr4h73u15s6.dlg@40tude.net>
<gos6b6$i0p$1@news.onet.pl> <1ng6fp4mersef.9hdfbi57edcl$.dlg@40tude.net>
<gos79t$crj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<37sv8mdh9ayv$.10v8252tlg6ma.dlg@40tude.net>
<gos8m6$82v$2@nemesis.news.neostrada.pl>
<78og7unnz6d2$.t6vefgzy5oeu$.dlg@40tude.net>
<gos9dd$82v$3@nemesis.news.neostrada.pl>
<4mvmx3kb7fy4$.nd57sbv2oyd2$.dlg@40tude.net>
<gos9nj$82v$4@nemesis.news.neostrada.pl>
<g...@4...net>
<gosa84$j9u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<1xq600w39gvlg$.lveza0ike12z.dlg@40tude.net>

Ikselka pisze:

> Ależ czy ja zaprzeczam, że mam zdjęcia parkingu? Nie czuję się idiotycznie,
> ponieważ je po prostu mam. I mam prawo się zabezpieczać, ponieważ to ja
> pierwsza udostępniłam obcej osobie moje własne dane. Nigdy nie udostępniam
> własnych danych bez posiadania jakiegokolwiek zabezpieczenia przed ich
> udostępnieniem. To po prostu zwykła i pożądana ostrożność - sposoby
> zapewnienia sobie bezpieczeństwa danych są różne i każdy jest dobry. A
> najlepszym jest wzajemność w ich posiadaniu.

Widzisz normalny człowiek, który nie ma bagażu złych doświadczeń (w
sensie nie ma wrogów/komornika na karku/nie urwał się z przepustki etc)
tak nie robi. To co zrobiłaś jest IMO chore i skoro już jesteśmy na
odpowiedniej do tego grupie, wymaga szerszej dyskusji. Dlaczego ludzie
się boją podpisywać imieniem i nazwiskiem pod swoimi poglądami?

--

Paulinka