Re: cappucino

From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: cappucino
Date: Sun, 11 Dec 2011 17:58:41 +0100
<29104097.469.1323599304247.JavaMail.geo-discussion-forums@vbyp24>
<19u6ic68mgibu$.3ixw4qy3t83y$.dlg@40tude.net>
<9...@m...uni-berlin.de>
<13l72emlzqwxq$.lme4kc9ty9xn$.dlg@40tude.net>
<9...@m...uni-berlin.de>
<1s3l8sbnduwc1$.yq7x80n2st9b.dlg@40tude.net>

XL wrote:

> A co się w tym czasie istotnie ZMIENIŁO w kuchenkach mikro?

Nic, tylko autorki pewnie się na UJ nie znajdzie.

> No wiec czego się czepiasz?

Czepiam się, bo osobie związanej z fizyką stawiam inne kryteria, niż Jasi
Kowalskiej, fryzjerce z Biłgoraju. A zasadą pracy kuchenki mikrofalowej jest
właśnie brak fali stojącej w komorze w czasie gotowania.

> Nie, napisałeś tutaj, bo CHCIAŁEŚ.

...tobie odpowiedzieć, coby głupoty nie były propagowane.

Waldek