Re: ingerencja w życie ukochanej.

From: F...@t...net (fatso)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ingerencja w życie ukochanej.
Date: 9 Aug 2001 08:50:56 -0700

s...@p...onet.pl (Agnieszka) wrote in message
news:<004301c120c0$83c01da0$16d7000a@toya.net.pl>...
> [...]

Takie mechanizmy sa wynikiem kulturalnego prostactwa wyniesionego z
domu rodzinnego, zeby nie powiedziec zwyklego chamstwa. Z jednej
strony mamy daleko posuniete wscibstwo, wygorowana potrzebe dominacji,
ponizania i kontroli, z drugiej ordynarny szantaz emocjonalny. Jesli
robi rowniez awantury o rozmowy telefoniczne, to jest na dodatek
patologicznie zazdrosny i skapy /skoro za te rozmowy placi, a jesli
nie, to jeszcze gorzej dla niej/. Tajemnica korespondencji i rozmow
telef. jest chroniona prawem. Wiec to na dodatek przestepca.
Wypada zapytac, za co ona go kocha? I czy zdaje sobie sprawe w co sie
laduje widzac swoja przyszlosc u boku paranoicznie zazdrosnego cwoka.
Po prostu jest od niego uczuciowo zalezna, co pozwala mu dowolnie nia
manipulowac. Niektorzy mezczyzni lubia takie zalezne, bezwolne gesi.
Ale ich nie szanuja, o czym dosc szybko sie przekona. Powinna mu dac
kopa w 4 litery zanim on to zrobi przy pierwszej lepszej probie
sprzeciwu z jej strony.
Dorrit