Re: jak powiedziec?

Data: 2020-08-26 11:45:53
Temat: Re: jak powiedziec?
Od: trybun <M...@j...cb>

W dniu 25.08.2020 o 20:42, gazebo pisze:

> o twoim stosunku do Miodka

Aha, ale przecie nie tylko do Miodka, każdemu kto kaleczy (świadomie
bądź nie) mowę polską zwrócę uwagę że źle robi.

> to kiego chuja przypierdalasz sie do Miodka?

Coś nadinterpretowujesz, - nie słyszałem zdania Miodka w temacie
używania określań "cię" i "ciebie", ja go krytykuje tylko za propagację
stawiania "ę" na końcu nazwy dla rodzaju  żeńskiego.

> serwować
> 1. <<w siatkówce, tenisie, badmintonie, tenisie stołowym: wybijać piłkę
> lub lotkę zza linii boiska na pole przeciwnika>>
> 2. <<podawać do stołu>>
> 3. <<powtarzać lub przekazywać komuś coś>>

Dla prawdziwego Polaka problem  nie istnieje, po prostu może rzecz
nazwać bez zapożyczań obcojęzycznych, jak to sam powyzej ładnie opisałeś
po polsku.