Strona główna Grupy pl.soc.dzieci.starsze uwagi w szkole Re: uwagi w szkole

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: uwagi w szkole

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
pl!news.intelink.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neost
rada.pl!not-for-mail
From: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: uwagi w szkole
Date: Wed, 14 May 2008 13:16:54 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 83
Message-ID: <g0ei44$4op$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <g0bn8k$u3$1@achot.icm.edu.pl> <g0bnqs$c4q$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<g0bojh$vr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<g0bpm8$fh7$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<g0bpr5$4kq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<g0br1a$hot$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<g0bsk5$k73$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<g0btpb$mfc$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<g0buak$fri$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<kc6hacfkery1$.jfotcsumz5w4$.dlg@40tude.net>
<g0c8i4$brv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<1xwp44ep6elzs$.yljq8ebjj3ga.dlg@40tude.net>
<g0e53f$51j$1@atlantis.news.neostrada.pl> <g0e712$f78$1@inews.gazeta.pl>
<g0e952$j14$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g0eeg6$f2q$1@inews.gazeta.pl>
<g0efah$tq$1@atlantis.news.neostrada.pl> <g0eg3v$lea$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: aaqy224.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1210764228 4889 83.5.184.224 (14 May 2008 11:23:48
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 May 2008 11:23:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
In-Reply-To: <g0eg3v$lea$1@inews.gazeta.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 080514-0, 2008-05-14), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.dzieci.starsze:36008
Ukryj nagłówki

krys pisze:

>>> Naprawdę? Oj Lemur, Lemur...
>> Jeśli mnie pytasz, czy nie przesadzam to naprawdę.
>
> Nie, pytam Cię skąd wiesz, jakie ja znam możliwości ;-)

Inaczej: zapytałaś mnie czy aby nie przesadzam, w końcu to dziecko ma
rodziców. Stąd mój wniosek, że nie znasz możliwości dziecka _naprawdę_
zapominalskiego - gdy stajesz na głowie a i tak zawsze coś zostanie
zapomniane.

>> A ja mam od siedmiu lat circa. Dzień w dzień. Podrzucanie to pryszcz,
>> gorzej jak praca nie zrobiona, albo zapomniawszy o sprawdzianie. I to
>> nie raz na dwa miesiące.
>
> Ale ja zapodałam kajecik do zapisywania.

Ooo, ja też. Nawet kilka. Bo jednego to ciagle zapominało się ze szkoły
zabrać. A wpisów i tak brakowało.

> Tudzież
> uprzedziłam o konsekwencjach w postaci złych ocen, które potem trzeba
> poprawić, jak się chce mieć dobrą ocenę na koniec.

Zakładasz, że będzie myślało przyszłościowo. U mnie nieskuteczne.

> Nie będę przecież
> niańczyć dziecka do osiemnastki.

Ja mam nadzieję też nie.

>>> No, ale jak nauczyciel określa, a dziecko nie przynosi ołówka, to co
>>> on może?
>> Hm? Nie rozumiem. Ja piszę o potrzebach w kontekście metod pracy z
>> dzieckiem. Poza szkołą ale we współpracy ze szkołą. I nie mam na myśli
>> wkładania ołówka dziecku do teczki ;)
>
> No, ta pani to chyba współpracować nie chce i ma inne cele, więc nie ma
> o czym dyskutować.

To trzeba panią do współpracy zmusić. Łaski nie robi.

>> Chodzi mi o to, że w takim wypadku JA poprosiłabym o rozmowę z
>> nauczycielką w obecności dyrektora (przełożony!) i pedagoga szkolnego
>> lub psychologa z poradni (ktoś mądry).
>
> Najpierw w przypadku "ataku bezpośredniego" to ja rozmawiam z
> nauczycielem. Jak sprawa nie daje się rozwiązać, na najniższym
> szczeblu, to tak, jak piszesz. Na sam koniec można "porozmawiać
> ręcznie" ( ale to tylko jeden egzemplarz kwalifikuje się do tej
> instancji).

No dokładnie. Ręcznie nie, ale można postraszyć. Mówiono mi, że
straszenie kuratorem jest nieskuteczne, bo kurator ma inne sprawy, ale z
doświadczenia wiem, że skutkuje. Miło podeprzeć się w takim wypadku
konkretnym kuratorem (z nazwiska) plus na przykład ZNP.

> Ja nie nawrzeszczam. Ja idę i zimno przedstawiam swoje racje.

O, ja też tak robię. Jak nie skutkuje to wrzeszczę.

> Słucham
> argumentów obrony,

Gorzej jak druga strona twierdzi, że Twoje dziecko (cytuję) "okazuje
pychę, bierze odwet na kolegach z klasy i nosi szalik na korytarzu" oraz
nie mówi dzień dobry kiedy pani przechodzi z tyłu. Trudno dyskutować z
takimi argumentami.

> przedstawiam propozycje rozwiązania i zostawiam
> rozmówcę w przekonaniu, że sprawa nie może pozostać nie rozwiązana. bo
> pójdę wyżej. Rzadko bywam w szkole dzięki temu ;-).

Ja też. Boją się mnie wzywać ;). Żartuję oczywiście. Chyba ;P

LL

--
http://pl.youtube.com/watch?v=hkqqMPPg2VI
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow
- niektore przypominaja odglosy wielorybow i policyjna
syrene, inne, jak u lemura wari, smiech szalenca.*

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
14.05 Agnieszka
14.05 Lolalny Lemur
14.05 Agnieszka
14.05 krys
14.05 Martika
14.05 Lolalny Lemur
14.05 Harun al Rashid
14.05 Harun al Rashid
14.05 Harun al Rashid
14.05 Lolalny Lemur
14.05 Lolalny Lemur
14.05 Lolalny Lemur
14.05 krys
14.05 Lolalny Lemur
14.05 Harun al Rashid
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
Statystyki inicjacji seksualnej
Poszukuje tytułu książki
Jak wyobrazacie sobie otwarcie przedszkoli i klas I - III ?
Dobre rady i sprytne sposoby przydatne dla dzieci, młodzieży i dorosłych
Znalazłam kanał na YouTube dla dzieci i nie tylko i poszukuję podobnych
Syndrom Dudusia u dzisiejszej młodzieży
Coś się komuś pomyliło.
Prymitywne Piractwo Prawne
U Was też tak jest?
Szóstki
testując trzecioklasistów - OBUT 2014
Tylko odbić się od dna...
www.vampisoft.com - serwis dla dzieci
opiekun medyczny
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem