Re: Gotowanie - wiedza czy sztuka ?

Data: 2017-09-12 22:43:54
Temat: Re: Gotowanie - wiedza czy sztuka ?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

Pani Ewa napisała:

> Czasem są to kultury bakterii. Żywe.

Bierzmy więc przykład z bakterii. Można w muzeum pokazywać garnek
gliniany wzorkiem zdobny, łyżkeczkę srebrną i tacę, a nawet kiszkę
podgardlaną w naczyniu z formalina utrwaloną. Ale nauka z tego żadna.
Kuchnia nie jest tym, co jest -- jest tym, co się staje.

Jarek

--
-- To ruiny! Ruiny! Ruiny! | A my w miskach sprzed lat trzech tysięcy
Ręce wasze w śmierci po łokcie! | Jak co rano jemy ryż na śniadanie