Re: Nie ma jak pompa...

From: Fragile <s...@o...pl>
Subject: Re: Nie ma jak pompa...
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Thu, 7 Nov 2013 19:25:36 +0100

Dnia Thu, 7 Nov 2013 03:03:54 +0000 (UTC), Z_D napisał(a):

> W artykule <14vfh8u7ezj1m$.1r2rc68k0y0w$.dlg@40tude.net>

> Siem zapytam grzecznie - a po co wam takie gwizdaki???
> Jako zabytki? , na półkę??
> Przeciez to było dobre, ale 30 lat temu.
> Nie lepiej sprawić se elektryczny?
> Co sam sie wyłaczy, i pobierze tyle z sieci ile potrzeba do zagotowania?
> Gazu nie pali,palnika nie trzeba gasić, firanek nie okapca.
> Same zalety!

Eee tam ;) Przeciętny elektryczny nie jest 'stylowy' i nie nadaje kuchni
swojskiego klimatu, co dla niektórych osób nie jest bez znaczenia :) A
jeśli nie daj Boże jest w środku plastikowy, to już w ogóle syf pod każdym
względem ;)
Ale dla chcącego nie ma rzeczy nieosiągalnych. Można znaleźć elektryczny
czajnik ceramiczny np. w stylu retro :)

M. zwolenniczka elektrycznych jednak...