Re: Niedomykalnośc zastawki- rokowania

Data: 2007-12-24 11:57:24
Temat: Re: Niedomykalnośc zastawki- rokowania
Od: kynast <s...@g...com>

On 24 Gru, 10:58, "Samanta Warsińska" <s...@g...pl>
wrote:

> Od razu każdy lekarz zapisywał mi leki na arytmię, a gdy mówiłam ,że sie po
> nich żle czuję to kazali przeczeka, zaden się nie zastanawiał czy to od
> jakichś niedoborów, ponoc mam coś z niedomykalną zastawką ,ale jest to takie
> niewielkie że powinnam nic nie odczuwac, a tymczasem... Ale dzięki za radę ,
> dało mi to nadzieję na poprawę. od dziś zaczynam to brac. Po czasie napiszę
> jak zadziałało!! Wesołych Swiąt!!!

Oczywiscie Mg jest świetny, a jego niedobór jest częsta przyczyna
zaburzeń "nerwicowych" i "sercowych" tez wypadania płatka zastawki
mitralnej.
Warto tez sprawdzić poziom potasu we krwi - proste i tanie badanie,
NIedobory Mg bardzo często występują , tam gdzie jest miękka woda -
prawie u wszystkich mieszkańców - tam warto brac Mg profilaktycznie,
nawet jak niema żądnych niepokojących objawów.
Przeciwskazanie to niewydolnośc nerek.
Oprócz kawy, takze alkohol wypłukuje Mg
Niektore leki antyarytmiczne same wywołuja arytmię.
Samanta wrote:"zazwyczaj lekarz nie diagnozuje tego, bo straci
bzdur. Rozumny lekarz diagnostyke zaczyna właśnie od określenie poziomów elektrolitów
- wcale nie traci w ten sposób pacjenta.
pa
st.