Re: Niedomykalnośc zastawki- rokowania

From: "Samanta Warsińska" <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Niedomykalnośc zastawki- rokowania
Date: Tue, 25 Dec 2007 12:15:24 +0000 (UTC)

kynast <s...@g...com> napisał(a):

> nnie?? Z

Naprawd=EA=
> ci=EA=BFko bez
> kim czy
> si=EA
> i mo=BFe
> u innych
> y witamin.
> =F3ra wyp=B3ukuje
> ci
> e leki przeciw

Tw=
> [...]
> prawie u wszystkich mieszka=F1c=F3w - tam warto brac Mg profilaktycznie,
> nawet jak niema =BF=B1dnych niepokoj=B1cych objaw=F3w.
> Przeciwskazanie to niewydolno=B6c nerek.
> Opr=F3cz kawy, takze alkohol wyp=B3ukuje Mg
> Niektore leki antyarytmiczne same wywo=B3uja arytmi=EA.
> Samanta wrote:"zazwyczaj lekarz nie diagnozuje tego, bo straci
> e leki przeciw
> pisz bzdur. Rozumny lekarz diagnostyke zaczyna w=B3a=B6nie od okre=B6lenie
p=
> oziom=F3w elektrolit=F3w - wcale nie traci w ten spos=F3b pacjenta.

Chciałabym napisac sprostowanie do ostatniego postu...to nie ja pisałam o
tym ,że lekarz traci bogate zródło przepisując leki na arytmię... Nawiązując
do ostatniej wypowiedzi , czy mam z tego rozumiec że jak mam za niski poziom
magnezu to przez to może mi się nasilac wypadanie płatka i te dodatkowe
skurcze, których odczuwam coraz więcej i które trwaja coraz dłużej, a ja
przez nie wpadam już w depresję????Proszę o odpowiedz. Kiedyś badałam poziom
Mg ale miałam w normie, chociaz słyszałam ,że ta norma jest różna dla
różnych osób