Re: [OT]Czy da się wychować kulinarnie męża?

Data: 2005-12-08 12:18:12
Temat: Re: [OT]Czy da się wychować kulinarnie męża?
Od: "bebekot" <b...@v...pl>

> Wiesz co, moj facet tez tak ma. To co mamine to najlepsze i zeby bylo
> zupelnie niejadalne to i tak to bedzie rarytas. Matka mojego TZ kompletnie
> nie umie gotowac a i tak wszystko co zrobi jest przez niego uwazane za
> najpyszniejsze i zachwalane pod niebiosa. Tego co ja zrobie nigdy nie
> pochwali... A juz jak zrobie cos co kiedys jadl u swojej matki to na pytanie
> jak smakuje zawsze mi odpowie ze jego matka robi lepsze. Wiem ze to przykre,
> ale tez uwazam ze to kwestia nie samej kuchni a kucharki. Ja wiem ze zawsze
> [...]

Mój mąż matki w ogóle nie chwali bo matka w ogóle prawie nie gotuje i nie
piecze.w tygodniu tam nie ma po co iść żeby sie czymś najeść. A w niedziele
twarda wołowina, której mój mąż nieznosi albo kurczak, który owszem zje ale
lepiej by było jakby podała sałatke jarzynowa, śledzia i chleb albo kiełbase i
słodycze.