Re: Potrzebne adresy lekarzy leczacych borelioze

Data: 2007-08-24 12:01:44
Temat: Re: Potrzebne adresy lekarzy leczacych borelioze
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

js wrote:

> Mz jestes sfiksowany na punkcie pieniędzy i szkoda mi troche
> ciebie bo swiat jakim go sobie wyobrazasz (mw taki jak go
> opisales) jest jak dla mnie odpychający. Pozwolisz ze
> zwymiotuję. :)

po prostu nie jestem złodziejem, który wmawia sobie że ktoś dostaje coś "za
darmo". No cóż, dalej głosuj na socjalistów, narzekaj i wymiotuj. Jak dla
mnie jesteś zwykłym przygłupem, który rzuca się kamieniami a potem płacze,
że to boli. Najgorsze, że nikt nie zabierze Ci praw wyborczych.

Ja z tego kraju spadam.

--
www.vegie.pl