Re: Potrzebne adresy lekarzy leczacych borelioze

Data: 2007-08-24 18:44:14
Temat: Re: Potrzebne adresy lekarzy leczacych borelioze
Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

tomek wilicki pisze:
> JaMyszka wrote:
> Przepraszam bardzo, dlaczego niby każdy pacjent ma mieć niby każda pomoc w
> każdej chorobie? Leczenie to praca jak każda inna, te usługi się kupuje. Za
> nie się płaci. Niby czemu akurat za te mają płacić inni? Może ja sobie
> zażyczę "każdego samochodu jaki sobie zapragnę" i niech mi go kupują? A
> czemu nie? Ja chcę, dajcie mi!

Glupio gadasz.
Gdzies tam wyzej napisales ze w USA jest najlepsza opieka zdrowotna.
Szkoda, ze mi umknal aktykul w ktorym wlasnie bylo opisane jak ta opieka wyglada.
W USA - jedna z najwyzszych w "cywiluzowanym swiecie" smiertelnosc niemowlat i pare
innych przykladow.
Do tego, gdyby w USA sie dowiedzieli, ze masz borelioze, to Twoje ubezpieczenie
kosztowaloby Cie kilka razy wiecej, a w efekcie i tak pewnie na koniec
ubezpieczyciel udowodnilby Ci, ze to akurat leczenie Ci nie przysluguje, bo czegos
tam nie podales, albo jestes juz za stary...

willa

=========
http://www.olga.prv.pl
http://www.klika.krakow.prv.pl