Re: Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?

Data: 2015-02-26 05:31:08
Temat: Re: Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

news:mbfk14$8s3$1@dont-email.me...
> Zainteresował mnie ten przepis bo zdjęcia wyglądają bajecznie pięknie
> :-)))
> http://www.thefreshloaf.com/node/19830/36-hours-sour
dough-baguette-everything-i-know-one-bread
> Czy ktoś kto próbował coś podobnego zechciałby się podzielić
> doświadczeniem?

Upiekłem dziś bagietki według tego przepisu...
Może niedokładnie według tego przepisu bo ciutkę mąki
razowej musiałem dać zamiast mąki białej z przepisu, ale...

Pytanie mam o kolor skórki - jak uzyskać kolor złoty i błyszczący
jak na obrazkach z przepisu? Zakładam że kolory nie zostały
"podkręcone" sztucznie już po zrobieniu zdjęcia, na komputerze...

Moje bagietki, niezbyt szczęśliwie rozcięte przed pieczeniem
(chyba tępy nóż?) nie "rozkwitły" poprawnie i na dodatek
skórka jest matowa i w kolorze brązu a nie złotym...

W przepisie nic nie było na temat smarowania ciasta przed
ani w trakcie pieczenia - czy czymś się powinno smarować
ciasto aby uzyskać połysk skórki?

p.s.moje nie mają aż takich dużych dziur i kolor miąższu nie jest biały.