Re: Restauracja / bar dietetyczny w W-wie - są takie?

Data: 2015-08-13 22:56:39
Temat: Re: Restauracja / bar dietetyczny w W-wie - są takie?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

pan stefan napisał:

> Mnie półgęski zawsze się kojarzą z ptactwem lekko podwędzonym -
> przynajmniej tak u ciotek się robiło i tak mi zostało :)

Za ciocinych czasów terminy już musiały być lżejsze, ptaszyska
wędzono dla smaku i innych fanaberyj podniebienia. Ten stary
sposób, to po prostu taka taśmowa obróbka metodą konfiturową.
A potem półgąski układane w beczkach. Jak śledzie. Wszystko to
oczywiście na św. Marcina.

Jarek

--
Gęsi już wszystkie po wyroku, nie doczekają się kolędy
Ucięte głowy ze łzą w oku zwiędną jak kwiaty, które zwiędły