Re: Robienie wody z mózgów młodzieży

From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Robienie wody z mózgów młodzieży
Date: Fri, 31 Mar 2023 16:07:48 +0200

W dniu 31.03.2023 o 15:52, Wiesiaczek pisze:
> [...]
-u-dzis-na-sama-mysl-o-nich-wiele-osob-ma-ciarki/

Co do wódy to się nie zgodzę. Jest przede wszystkim słabsza, a tym samym
trudno ocenić jakość, w końcu po czym mam boleć głowa? :)
No, ale sprzedaliśmy zakłady spirytusowe Francuzom i innym to teraz
robią kolorowe, pedalskie wyborowe czy inne tradycyjne ale spieprzone wódki.

Piszę z pamięci, bo wódki sklepowej nie pijam, za to piję whisky,
ostatnio Label 5, ale to z małżą do podwieczorku. Na większe spotkania
serwuję własny bimberek, który przebija wszystkie wódki. Moi goście
chwalą również i nikt nigdy nie powiedział, że nazajutrz bolała go
głowa. A to już coś!

Znam też w Warszawie lokal, gdzie podają podobnie dobry bimber (i inne
dobre rzeczy), ale nie chcę tu robić reklamy :)

--
Wiesiaczek - dziś z DC
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: